Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

POSSIBILITIES OF DEEPENING COOPERATION OF SELECTED STAKEHOLDERS WITHIN A CAR OIL DISTRIBUTION CHAIN

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F15%3A39900448" target="_blank" >RIV/00216275:25310/15:39900448 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    POSSIBILITIES OF DEEPENING COOPERATION OF SELECTED STAKEHOLDERS WITHIN A CAR OIL DISTRIBUTION CHAIN

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents the results of the primary research, which aimed to select areas where it would be suitable to look for a way how to deepen mutual relations among selected distribution chain members on the car oil market to make the total value for all the involved parties grow. The research succeeded both in mapping of the current situation in mutual cooperation among manufacturers, distributors, and garages in the areas of development, production, distribution, and sale of car oils, and in identifying significant opportunities for future improvements and optimization. The recommendations resulting from the research and published herein can be, in our opinion, used with an advantage to improve cooperation of distribution stakeholders in any similar chemical products.

  • Název v anglickém jazyce

    POSSIBILITIES OF DEEPENING COOPERATION OF SELECTED STAKEHOLDERS WITHIN A CAR OIL DISTRIBUTION CHAIN

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the results of the primary research, which aimed to select areas where it would be suitable to look for a way how to deepen mutual relations among selected distribution chain members on the car oil market to make the total value for all the involved parties grow. The research succeeded both in mapping of the current situation in mutual cooperation among manufacturers, distributors, and garages in the areas of development, production, distribution, and sale of car oils, and in identifying significant opportunities for future improvements and optimization. The recommendations resulting from the research and published herein can be, in our opinion, used with an advantage to improve cooperation of distribution stakeholders in any similar chemical products.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CLC 2015: Carpathian Logistics Congress: Congress Proceedings

  • ISBN

    978-80-87294-64-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    313-319

  • Název nakladatele

    TANGER, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Jeseník

  • Datum konání akce

    4. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000387950100048