Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikování společensky odpovědných aktivit cukrovarnickými podniky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F17%3A39910579" target="_blank" >RIV/00216275:25310/17:39910579 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.cukr-listy.cz/lc-obsah2017.html" target="_blank" >http://www.cukr-listy.cz/lc-obsah2017.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikování společensky odpovědných aktivit cukrovarnickými podniky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o úrovni komunikování společensky odpovědných aktivit producentů cukru působících v České republice. Jak vyplývá z obsahové analýzy webových stránek těchto firem, úroveň jejich CSR komunikování je nízká. Nejvyšší úrovně komunikování je dosahováno v oblasti ekonomické odpovědnosti, naopak aktivity spadající do oblasti etické odpovědnosti nejsou komunikovány ani jednou cukrovarnickou firmou. V souvislosti s očekávanou liberalizací trhu s cukrem a nastolením standardních konkurenčních podmínek je třeba akceptovat požadavek zainteresovaných stran (zejména spotřebitelů, odběratelů a politické reprezentace) na integrování principů společenské odpovědnosti do firemních strategií a na zvýšení úrovně CSR komunikování. Zvlášť významně se tyto požadavky přitom projevují v případě firem společensky citlivých odvětví, mezi které se mimo jiné řadí firmy potravinářského průmyslu, a tedy také cukrovary. Přijmout je třeba adekvátní změny, ať už z hlediska struktury a obsahu vykazovaných informací v oblasti ekonomické, sociální, environmentální, etické a filantropické odpovědnosti, tak i techniky a metodiky CSR komunikování.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication of Socially Responsible Activities by Sugar-Producing Companies

  • Popis výsledku anglicky

    The article discusses the level of communication of socially responsible activities of sugar producers operating in the Czech Republic. As shown by the content analysis of these companies&apos; web sites, their level of CSR communication is poor. The highest level of communication is achieved in the area of economic responsibility; on the other hand, none of the sugar-producing companies communicates activities falling within the area of ethical responsibility. In the context of the expected liberalization of the sugar market and the establishment of standard competitive conditions, it is necessary to accept the requirement of stakeholders (in particular consumers, purchasers and political representatives) to integrate corporate social responsibility principles into corporate strategies and increase the level of CSR communication. It is because these requirements have a particularly significant impact in the case of companies of socially sensitive sectors, among which there are, inter alia, companies of the food industry, and hence also sugar factories. Appropriate changes need to be adopted, whether in terms of the structure of information reported in the area of economic, social, environmental, ethical and philanthropic responsibilities, as well as the techniques and methods of CSR communication.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Listy cukrovarnické a řepařské

  • ISSN

    1210-3306

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    133

  • Číslo periodika v rámci svazku

    12

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    394-396

  • Kód UT WoS článku

    000418013800005

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85039037568