Tools for creating positive reputation with customers for chemical industrial enterprises
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F18%3A39912685" target="_blank" >RIV/00216275:25310/18:39912685 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.3846/bm.2018.47" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.3846/bm.2018.47</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.3846/bm.2018.47" target="_blank" >10.3846/bm.2018.47</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Tools for creating positive reputation with customers for chemical industrial enterprises
Popis výsledku v původním jazyce
Professional literature claims that a positive reputation is based on the effective management of all elements of the so-called corporate identity, i.e. corporate philosophy, culture, design, product and communication. The aim of our qualitative research in three large chemical industrial enterprises in the Czech Republic was to identify which specific tools within their corporate identity the enterprises use and consider to be most effective for the creation of their positive reputation with customers. The result is a comprehensive overview of the tools for creating a positive reputation with customers, especially for large industrial enterprises, not only in the Czech Republic.
Název v anglickém jazyce
Tools for creating positive reputation with customers for chemical industrial enterprises
Popis výsledku anglicky
Professional literature claims that a positive reputation is based on the effective management of all elements of the so-called corporate identity, i.e. corporate philosophy, culture, design, product and communication. The aim of our qualitative research in three large chemical industrial enterprises in the Czech Republic was to identify which specific tools within their corporate identity the enterprises use and consider to be most effective for the creation of their positive reputation with customers. The result is a comprehensive overview of the tools for creating a positive reputation with customers, especially for large industrial enterprises, not only in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Business and Management 2018
ISBN
978-609-476-119-5
ISSN
2029-4441
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
427-435
Název nakladatele
VGTU Publishing House Technika
Místo vydání
Vilnius
Místo konání akce
Vilnius
Datum konání akce
3. 5. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—