Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tools for creating positive reputation with customers for chemical industrial enterprises

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F18%3A39912685" target="_blank" >RIV/00216275:25310/18:39912685 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.3846/bm.2018.47" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.3846/bm.2018.47</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3846/bm.2018.47" target="_blank" >10.3846/bm.2018.47</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Tools for creating positive reputation with customers for chemical industrial enterprises

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Professional literature claims that a positive reputation is based on the effective management of all elements of the so-called corporate identity, i.e. corporate philosophy, culture, design, product and communication. The aim of our qualitative research in three large chemical industrial enterprises in the Czech Republic was to identify which specific tools within their corporate identity the enterprises use and consider to be most effective for the creation of their positive reputation with customers. The result is a comprehensive overview of the tools for creating a positive reputation with customers, especially for large industrial enterprises, not only in the Czech Republic.

  • Název v anglickém jazyce

    Tools for creating positive reputation with customers for chemical industrial enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    Professional literature claims that a positive reputation is based on the effective management of all elements of the so-called corporate identity, i.e. corporate philosophy, culture, design, product and communication. The aim of our qualitative research in three large chemical industrial enterprises in the Czech Republic was to identify which specific tools within their corporate identity the enterprises use and consider to be most effective for the creation of their positive reputation with customers. The result is a comprehensive overview of the tools for creating a positive reputation with customers, especially for large industrial enterprises, not only in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Business and Management 2018

  • ISBN

    978-609-476-119-5

  • ISSN

    2029-4441

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    427-435

  • Název nakladatele

    VGTU Publishing House Technika

  • Místo vydání

    Vilnius

  • Místo konání akce

    Vilnius

  • Datum konání akce

    3. 5. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku