Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikování společensky odpovědného chování producenty cukru v Německu, České a Slovenské republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F19%3A39914485" target="_blank" >RIV/00216275:25310/19:39914485 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.cukr-listy.cz/on_line/2019/PDF/322-325.pdf" target="_blank" >http://www.cukr-listy.cz/on_line/2019/PDF/322-325.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikování společensky odpovědného chování producenty cukru v Německu, České a Slovenské republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem předložené studie bylo analyzovat a zhodnotit intenzitu a strukturu společensky odpovědného web komunikování producentů cukru působících v Německu, České a Slovenské republice. Z provedené studie vyplývá, že intenzita komunikování i struktura komunikovaných společensky odpovědných aktivit je ovlivněna tím, ve které zemi producenti cukru působí. Výrazně vyšší intenzity komunikování dosahují producenti cukru působící v Německu oproti producentům působícím v zemích východní Evropy – České a Slovenské republice. Úroveň společensky odpovědného komunikování nadnárodních společností je přitom přizpůsobována úrovni komunikování v zemi působení. Producenti cukru působící v Německu, České a Slovenské republice věnují primární pozornost komunikování environmentálně a ekonomicky odpovědných aktivit, následovaných aktivitami sociálně odpovědnými. Opomíjenými oblastmi společensky odpovědného komunikování jsou z jejich pohledu oblast etická a filantropická.

  • Název v anglickém jazyce

    COMMUNICATION OF SOCIALLY RESPONSIBLE BEHAVIOUR BY SUGAR PRODUCERS IN GERMANY, CZECH REPUBLIC AND SLOVAK REPUBLIC

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the presented study was to analyse and evaluate the intensity and structure of socially responsible web-based communication by sugar producers operating in Germany, the Czech Republic and the Slovak Republic. The study performed shows that the intensity of communication and also the structure of the communicated socially responsible activities is influenced by the country in which the sugar producers operate. Sugar producers operating in Germany achieve a significantly greater intensity of communication as compared to producers operating in the countries of Eastern Europe - the Czech Republic and the Slovak Republic. The level of socially responsible communication by multinational companies is adapted to suit the level of communication in the country of operations. Sugar producers operating in Germany, the Czech Republic and the Slovak Republic pay primary attention to communication of environmentally and economically responsible activities, followed by socially responsible activities. From their point of view, ethical and philanthropic areas of socially responsible communication are neglected.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Listy cukrovarnické a řepařské

  • ISSN

    1210-3306

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    135

  • Číslo periodika v rámci svazku

    9-10

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    322-325

  • Kód UT WoS článku

    000491160800008

  • EID výsledku v databázi Scopus