Marketingová strategie firem poskytujících služby
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F02%3A45800033" target="_blank" >RIV/00216275:25410/02:45800033 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová strategie firem poskytujících služby
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na tři problémy, které musí řešit firmy poskytující služby: konkurenční odlišnost, kvalita služeb a jejich produktivita. V příspěvku je kladen akcent na kvalitu služeb; přístupům hodnocení kvality a konkurenční výhodu, kterou lze získat kvalitou poskytované služby.
Název v anglickém jazyce
Marketing strategic for services providing companies
Popis výsledku anglicky
This contribution is oriented to the three topics for service providing companies, competition difference, service quality and their productivity, In this paper quality is emphasized most.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Systémové řízení
ISBN
80-210-2831-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
559-562
Název nakladatele
MU Brno
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
12. 6. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—