Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalita výuky pomocí distančních opor a zpětná vazba

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F03%3A00005485" target="_blank" >RIV/00216275:25410/03:00005485 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalita výuky pomocí distančních opor a zpětná vazba

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problematika distančního vzdělávání přináší nové formy vztahu učitel-student, tzn. nové formy ověřování jak získaných znalostí studenta, tak účinek vlastního dopadu přísunu informací na studenta. Velké nároky jsou kladeny na pedagogy jednak jako na tvůrce studijních opor a jednak na vlastní řízení výuky, přičemž nevyřešenou problematikou také je zjišťování zpětné vazby, tzn. ověřování, jak distanční opora působí na studenta ve smyslu kvality a kvantity osvojované studijní látky. To vše působí problémy,které zůstávají stále otevřené. Příspěvek je úvahou nad problematikou tvorby studijních opor a nad některými aspekty zpětné vazby této formy studia.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality of distance learning supports and feedback

  • Popis výsledku anglicky

    Preparing courses of distance Learning brings new form of relationship teacher-student. Teachers prepare distance courses and create distance learning supports. There are many problems ? convenient software tool, sophisticated methodology, support of management, feedback, quality of distance learning supports, etc. This contribution describes experiences acquired by building of electronic supports for distance learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    eLearn Žilina 2003

  • ISBN

    80-8070-045-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    141-145

  • Název nakladatele

    EDIS

  • Místo vydání

    Žilina, Slovenská republika

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku