Podpora akreditace distančního vzdělávání formou e-learningu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA1300PNJ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A1300PNJ - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podpora akreditace distančního vzdělávání formou e-learningu
Popis výsledku v původním jazyce
Projekt ESF ?E-learningové prvky pro podporu výuky odborných a technických předmětů? na VŠB byl naplánován a je realizován jako velký pedagogický experiment. Začínal kurzy vysokoškolských učitelů zaměřených na projektování výuky, pokračoval tvorbou studijních materiálů často ve formě studijních opor nebo částí zaměřených na určitou část výuky, jejich posouzení z hlediska odborného a zvlášť z hlediska pedagogického, akční výzkum vysokoškolských učitelů v rámci jednosemestrálního pilotního ověřování tétovýuky končící studentskými evaluačními dotazníky, přepracování původních studijních materiálů na základě koncových zjištění. Vzhledem k tomu, že takřka všechno v rámci projektu bylo prováděno elektronickou formou, pokusili jsme se tento pedagogický experiment vyhodnotit z hlediska ověření metodik tvorby distančních e-learningových materiálů, využití distančních forem výuky a toho, jak napomáhá budoucí akreditaci distančního vzdělávání formou e-learningu.
Název v anglickém jazyce
Support of the distance learning accreditation by eLearning
Popis výsledku anglicky
. The ESF project ?E-learning elements for support education of speciality and technical subject matter? can be one of example this approach. Project started by preparatory courses of university teachers, the design and learning materials were prepared,evaluation of these materials from the point of speciality and pedagogy, pilot courses with students? evaluation of courses, action research of university teachers during these pilot courses, and recension of materials by creators. All project activitieswere done by electronic form. We have tried to evaluate this big pedagogical experiment from the point of view how supports the future accreditation of distance education by the form of e-learning.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Problematika podávání žádostí o akreditaci graduovaných e-learningových studijních programů a oborů
ISBN
978-80-244-1907-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
56-68
Název nakladatele
—
Místo vydání
—
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
23. 4. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—