Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora akreditace distančního vzdělávání formou e-learningu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA1300PNJ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A1300PNJ - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora akreditace distančního vzdělávání formou e-learningu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Projekt ESF ?E-learningové prvky pro podporu výuky odborných a technických předmětů? na VŠB byl naplánován a je realizován jako velký pedagogický experiment. Začínal kurzy vysokoškolských učitelů zaměřených na projektování výuky, pokračoval tvorbou studijních materiálů často ve formě studijních opor nebo částí zaměřených na určitou část výuky, jejich posouzení z hlediska odborného a zvlášť z hlediska pedagogického, akční výzkum vysokoškolských učitelů v rámci jednosemestrálního pilotního ověřování tétovýuky končící studentskými evaluačními dotazníky, přepracování původních studijních materiálů na základě koncových zjištění. Vzhledem k tomu, že takřka všechno v rámci projektu bylo prováděno elektronickou formou, pokusili jsme se tento pedagogický experiment vyhodnotit z hlediska ověření metodik tvorby distančních e-learningových materiálů, využití distančních forem výuky a toho, jak napomáhá budoucí akreditaci distančního vzdělávání formou e-learningu.

  • Název v anglickém jazyce

    Support of the distance learning accreditation by eLearning

  • Popis výsledku anglicky

    . The ESF project ?E-learning elements for support education of speciality and technical subject matter? can be one of example this approach. Project started by preparatory courses of university teachers, the design and learning materials were prepared,evaluation of these materials from the point of speciality and pedagogy, pilot courses with students? evaluation of courses, action research of university teachers during these pilot courses, and recension of materials by creators. All project activitieswere done by electronic form. We have tried to evaluate this big pedagogical experiment from the point of view how supports the future accreditation of distance education by the form of e-learning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Problematika podávání žádostí o akreditaci graduovaných e-learningových studijních programů a oborů

  • ISBN

    978-80-244-1907-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    56-68

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    23. 4. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku