Marketingový průzkum zájmu o produkty poskytovatelů služeb v oblasti cestovního ruchu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F07%3A00005305" target="_blank" >RIV/00216275:25410/07:00005305 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový průzkum zájmu o produkty poskytovatelů služeb v oblasti cestovního ruchu
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá otázkou marketingových strategií v oblasti turismu. Je věnován pilotní studii zájmů zákazníků o produkty cestovních kanceláří. Důraz je kladen na metodologii sestavení dotazníku a předvýzkumu.
Název v anglickém jazyce
Marketing research in the field of tourism
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the problem of marketing strategy in the field of tourism. The basic steps of the investigation are described as pilot study and advance research. The methodology of questionary formation and strategy of inquiry is analysed.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Forum Statisticum Slovacum
ISSN
1336-7420
e-ISSN
—
Svazek periodika
3.
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
142-146
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—