Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komparace public relations a společenské odpovědnosti podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F07%3A00005462" target="_blank" >RIV/00216275:25410/07:00005462 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparison of Public Relations and Corporate Social Responsibility

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This contribution compares the concept of the corporate social responsibility (CSR) of the company with activities of the public relations(PR). The contribution describes benefits of the correct application of PR and CSR and standards and recommendationsof CSR as well.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of Public Relations and Corporate Social Responsibility

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution compares the concept of the corporate social responsibility (CSR) of the company with activities of the public relations(PR). The contribution describes benefits of the correct application of PR and CSR and standards and recommendationsof CSR as well.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    V. Omská obchodně-ekonomická čtení

  • ISBN

    978-5-91280-044-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    88-92

  • Název nakladatele

    Omský institut Ruské státní obchodně-ekonomické univerzity

  • Místo vydání

    Omsk

  • Místo konání akce

    Omsk, Rusko

  • Datum konání akce

    20. 12. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku