Komparace public relations a společenské odpovědnosti podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F07%3A00005462" target="_blank" >RIV/00216275:25410/07:00005462 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Comparison of Public Relations and Corporate Social Responsibility
Popis výsledku v původním jazyce
This contribution compares the concept of the corporate social responsibility (CSR) of the company with activities of the public relations(PR). The contribution describes benefits of the correct application of PR and CSR and standards and recommendationsof CSR as well.
Název v anglickém jazyce
Comparison of Public Relations and Corporate Social Responsibility
Popis výsledku anglicky
This contribution compares the concept of the corporate social responsibility (CSR) of the company with activities of the public relations(PR). The contribution describes benefits of the correct application of PR and CSR and standards and recommendationsof CSR as well.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BC - Teorie a systémy řízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
V. Omská obchodně-ekonomická čtení
ISBN
978-5-91280-044-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
88-92
Název nakladatele
Omský institut Ruské státní obchodně-ekonomické univerzity
Místo vydání
Omsk
Místo konání akce
Omsk, Rusko
Datum konání akce
20. 12. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—