Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingové řízení v podmínkách udržitelného rozvoje

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F07%3A00005708" target="_blank" >RIV/00216275:25410/07:00005708 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingové řízení v podmínkách udržitelného rozvoje

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Environmentální přístup v marketingu může vést ke zvýšení počtu zákazníků, kteří mají zájem o nabízené produkty. Aplikace optimální marketingové strategie je velmi důležitou podmínkou úspěchu; obsahuje misi, klíčové faktory, cíle a formulaci strategickékoncepce. Environmentální strategie je částí podnikové strategie implementované prostřednictvím marketingových nástrojů a technik.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Administration in the Conditions of the Suistainable Development

  • Popis výsledku anglicky

    Environmental access in marketing can lead to increasing of run of customers on the offered products to sale. However the application of optimal marketing strategy is very important condition to success, it appoints mission, key factors, objectives and the formulation of strategic conception. Environmental strategy is as part of the company's strategy implement by means of marketing tools and techniques.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/SP%2F4I2%2F60%2F07" target="_blank" >SP/4I2/60/07: Indikátory pro hodnocení a modelování internakcí mezi životním prostředím, ekonomikou a sociálními souvislostmi</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D

  • ISSN

    1211-555X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    12

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    91-97

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus