Marketingové řízení v podmínkách udržitelného rozvoje
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F07%3A00005708" target="_blank" >RIV/00216275:25410/07:00005708 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingové řízení v podmínkách udržitelného rozvoje
Popis výsledku v původním jazyce
Environmentální přístup v marketingu může vést ke zvýšení počtu zákazníků, kteří mají zájem o nabízené produkty. Aplikace optimální marketingové strategie je velmi důležitou podmínkou úspěchu; obsahuje misi, klíčové faktory, cíle a formulaci strategickékoncepce. Environmentální strategie je částí podnikové strategie implementované prostřednictvím marketingových nástrojů a technik.
Název v anglickém jazyce
Marketing Administration in the Conditions of the Suistainable Development
Popis výsledku anglicky
Environmental access in marketing can lead to increasing of run of customers on the offered products to sale. However the application of optimal marketing strategy is very important condition to success, it appoints mission, key factors, objectives and the formulation of strategic conception. Environmental strategy is as part of the company's strategy implement by means of marketing tools and techniques.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/SP%2F4I2%2F60%2F07" target="_blank" >SP/4I2/60/07: Indikátory pro hodnocení a modelování internakcí mezi životním prostředím, ekonomikou a sociálními souvislostmi</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D
ISSN
1211-555X
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
12
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
91-97
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—