Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reklama a životní cyklus produktu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F08%3A00007373" target="_blank" >RIV/00216275:25410/08:00007373 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reklama a životní cyklus produktu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zabývá reklamou a jejím vlivem na životní cyklus výrobku a také otázkami, které ovlivňují změny přístupu a používání reklam v procesu životního cyklu výrobků popř. služeb. Tedy, zda reklama ovlivňuje prodej produktů nebo služeb a popisuje propracovaný model pro hodnocení účinnosti určitých období životního cyklu výrobků.

  • Název v anglickém jazyce

    The Advertisement and Product Life Cycle

  • Popis výsledku anglicky

    This essay deals with relation of advertisement and its influence on life´s cycle of product. Also questions that influence the change of access and application advertising implements in the process of life cycle of products eventally services. Then theadvertisement influences sale of pruducts eventually services and elaborate model evaluation for effectiveness of particular periods life´s cycle of products.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z konference Modelování a rozhodování ve veřejné správě

  • ISBN

    978-80-7395-119-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Vítkovice v Krkonoších

  • Datum konání akce

    30. 5. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku