Reklama a životní cyklus produktu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F08%3A00007373" target="_blank" >RIV/00216275:25410/08:00007373 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reklama a životní cyklus produktu
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se zabývá reklamou a jejím vlivem na životní cyklus výrobku a také otázkami, které ovlivňují změny přístupu a používání reklam v procesu životního cyklu výrobků popř. služeb. Tedy, zda reklama ovlivňuje prodej produktů nebo služeb a popisuje propracovaný model pro hodnocení účinnosti určitých období životního cyklu výrobků.
Název v anglickém jazyce
The Advertisement and Product Life Cycle
Popis výsledku anglicky
This essay deals with relation of advertisement and its influence on life´s cycle of product. Also questions that influence the change of access and application advertising implements in the process of life cycle of products eventally services. Then theadvertisement influences sale of pruducts eventually services and elaborate model evaluation for effectiveness of particular periods life´s cycle of products.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z konference Modelování a rozhodování ve veřejné správě
ISBN
978-80-7395-119-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Vítkovice v Krkonoších
Datum konání akce
30. 5. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—