Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka objektových programovacích jazyků na FES - UPA

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F09%3A00009150" target="_blank" >RIV/00216275:25410/09:00009150 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka objektových programovacích jazyků na FES - UPA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Objektové programovací jazyky jsou v současné době moderním trendem v oblasti programování. V současné době spolu víceméně soupeří dva programovací jazyky? JAVA a NET technologie. Tento článek se věnuje možnostem výuky objektového přístupu z obecného hlediska, dále pak možnostem obou přístupů. V článku je rozebrán současný stav výuky programování a nastíněny možné cesty, kudy by bylo možno se ubírat ve výuce. Příspěvek klade důraz především na programovací jazyk JAVA. Článek by měl především vyvolat diskusi, jakou cestou se dát a jakým způsobem zakomponovat tento jazyk do výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching of Object-oriented Programming Languages on Faculty of Economics and Administration of University of Pardubice

  • Popis výsledku anglicky

    Object oriented programming languages are a modern trend in the field of programming at this time. There are two possibilities of programming languages at ? Java and. NET technology. This article is focused on the possibilities of teaching of the objectin general terms, as well as the possibilities of both approaches. The article will be dismantled the current state of teaching programming and outlined some possible ways, where it would be possible to take in education. The article will be given particular attention to the Java programming language. Article should primarily cause debate as to give way and how to incorporate the language of instruction.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník abstraktů z mezinárodní odborné pedagogicky zaměřené konference Informatika XXII/2009

  • ISBN

    978-80-7302-152-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Konvoj, spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Luhačovice

  • Datum konání akce

    21. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku