Výuka objektových programovacích jazyků na FES - UPA
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F09%3A00009150" target="_blank" >RIV/00216275:25410/09:00009150 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výuka objektových programovacích jazyků na FES - UPA
Popis výsledku v původním jazyce
Objektové programovací jazyky jsou v současné době moderním trendem v oblasti programování. V současné době spolu víceméně soupeří dva programovací jazyky? JAVA a NET technologie. Tento článek se věnuje možnostem výuky objektového přístupu z obecného hlediska, dále pak možnostem obou přístupů. V článku je rozebrán současný stav výuky programování a nastíněny možné cesty, kudy by bylo možno se ubírat ve výuce. Příspěvek klade důraz především na programovací jazyk JAVA. Článek by měl především vyvolat diskusi, jakou cestou se dát a jakým způsobem zakomponovat tento jazyk do výuky.
Název v anglickém jazyce
Teaching of Object-oriented Programming Languages on Faculty of Economics and Administration of University of Pardubice
Popis výsledku anglicky
Object oriented programming languages are a modern trend in the field of programming at this time. There are two possibilities of programming languages at ? Java and. NET technology. This article is focused on the possibilities of teaching of the objectin general terms, as well as the possibilities of both approaches. The article will be dismantled the current state of teaching programming and outlined some possible ways, where it would be possible to take in education. The article will be given particular attention to the Java programming language. Article should primarily cause debate as to give way and how to incorporate the language of instruction.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník abstraktů z mezinárodní odborné pedagogicky zaměřené konference Informatika XXII/2009
ISBN
978-80-7302-152-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Konvoj, spol. s r.o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Luhačovice
Datum konání akce
21. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—