Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv firmy TPCA na regionální trh práce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F09%3A00009245" target="_blank" >RIV/00216275:25410/09:00009245 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv firmy TPCA na regionální trh práce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou přímých zahraničních investic (PZI), jejich efekty a faktory přílivu do České republiky. Podrobně jsou analyzovány důsledky přílivu PZI společností Toyota Motor Corporation a PSA Peugeot Citroën (TPCA) pro rozvoj regionuKolín. Diskutován je vliv firmy TPCA na regionální trh práce, zejména na zaměstnanost, tvorbu nových pracovních míst, snižování míry nezaměstnanosti, produktivitu práce a vývoj mezd v regionu.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of firm TPCA on the regional labor market

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on the questions of foreign direct investment (FDI); the effects of foreign direct investment on local economy and factors responsible for foreign direct investment inflow to the Czech Republic. The effects of Toyota Motor Corporationand PSA Peugeot Citroën (TPCA) foreign direct investment inflow on the Kolín region's development are analyzed in detail. The question of the impact of business on the regional labor market is also discussed. This is particularly the impact on employment, creation of new jobs, reducing unemployment, productivity and wages in the region.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy - Nové nápady 2009

  • ISBN

    978-80-87314-04-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo s.r.o.

  • Místo vydání

    Znojmo

  • Místo konání akce

    Znojmo

  • Datum konání akce

    20. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku