Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Corporate Social Responsibility on the B2B Market

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F09%3A00009307" target="_blank" >RIV/00216275:25410/09:00009307 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Corporate Social Responsibility on the B2B Market

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article deals with a corporate social responsibility (CSR) above all on B2B market and its role in management and marketing. Company research in industry was carried out in the Czech Republic. The aim was to determine whether the CSR concept penetrated into the firms and their supplier-customer relationships. Specifically, the research focused on the enterprise approach to CSR concept and evaluation of suppliers based on CSR criteria.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate Social Responsibility on the B2B Market

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with a corporate social responsibility (CSR) above all on B2B market and its role in management and marketing. Company research in industry was carried out in the Czech Republic. The aim was to determine whether the CSR concept penetrated into the firms and their supplier-customer relationships. Specifically, the research focused on the enterprise approach to CSR concept and evaluation of suppliers based on CSR criteria.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/SP%2F4I2%2F60%2F07" target="_blank" >SP/4I2/60/07: Indikátory pro hodnocení a modelování internakcí mezi životním prostředím, ekonomikou a sociálními souvislostmi</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Advances in Marketing, Management and Finances

  • ISBN

    978-960-474-073-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    WSEAS Press

  • Místo vydání

    Atény

  • Místo konání akce

    Houston, USA

  • Datum konání akce

    2. 5. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku