Corporate Social Responsibility on the B2B Market
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F09%3A00009307" target="_blank" >RIV/00216275:25410/09:00009307 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Corporate Social Responsibility on the B2B Market
Popis výsledku v původním jazyce
This article deals with a corporate social responsibility (CSR) above all on B2B market and its role in management and marketing. Company research in industry was carried out in the Czech Republic. The aim was to determine whether the CSR concept penetrated into the firms and their supplier-customer relationships. Specifically, the research focused on the enterprise approach to CSR concept and evaluation of suppliers based on CSR criteria.
Název v anglickém jazyce
Corporate Social Responsibility on the B2B Market
Popis výsledku anglicky
This article deals with a corporate social responsibility (CSR) above all on B2B market and its role in management and marketing. Company research in industry was carried out in the Czech Republic. The aim was to determine whether the CSR concept penetrated into the firms and their supplier-customer relationships. Specifically, the research focused on the enterprise approach to CSR concept and evaluation of suppliers based on CSR criteria.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/SP%2F4I2%2F60%2F07" target="_blank" >SP/4I2/60/07: Indikátory pro hodnocení a modelování internakcí mezi životním prostředím, ekonomikou a sociálními souvislostmi</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Advances in Marketing, Management and Finances
ISBN
978-960-474-073-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
WSEAS Press
Místo vydání
Atény
Místo konání akce
Houston, USA
Datum konání akce
2. 5. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—