Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Corporate Social Responsibility nebo pouze Public Relations a institucionální reklama?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F10%3A39882656" target="_blank" >RIV/00216275:25410/10:39882656 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Corporate Social Responsibility nebo pouze Public Relations a institucionální reklama?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na trzích roste poptávka po kvalitních výrobcích a službách. Ale v určitých zákaznických segmentech roste také poptávka po naplňování společenské odpovědnosti producentů. Článek se zamýšlí nad prezentací společnosti v návaznosti na využití právě těchto zákaznických preferencí. Tento článek pojednává o společenské odpovědnosti podniku a úrovni jejího naplňování.

  • Název v anglickém jazyce

    Corporate Social Responsibility or Only Public Relations and Institutional Advertising?

  • Popis výsledku anglicky

    There is emerging not only the demand for high quality products and services at the market. Better there is demanded social responsibility of the producer in certain customer segments. This article is thinking about company presentation in order to use these customer preferences. This article deals with Corporate Social Responsibility and the level of its fulfilling.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IMEA 2010

  • ISBN

    978-80-7395-254-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1-5

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Seč u Chrudimi

  • Datum konání akce

    26. 4. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku