Corporate Social Responsibility nebo pouze Public Relations a institucionální reklama?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F10%3A39882656" target="_blank" >RIV/00216275:25410/10:39882656 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Corporate Social Responsibility nebo pouze Public Relations a institucionální reklama?
Popis výsledku v původním jazyce
Na trzích roste poptávka po kvalitních výrobcích a službách. Ale v určitých zákaznických segmentech roste také poptávka po naplňování společenské odpovědnosti producentů. Článek se zamýšlí nad prezentací společnosti v návaznosti na využití právě těchto zákaznických preferencí. Tento článek pojednává o společenské odpovědnosti podniku a úrovni jejího naplňování.
Název v anglickém jazyce
Corporate Social Responsibility or Only Public Relations and Institutional Advertising?
Popis výsledku anglicky
There is emerging not only the demand for high quality products and services at the market. Better there is demanded social responsibility of the producer in certain customer segments. This article is thinking about company presentation in order to use these customer preferences. This article deals with Corporate Social Responsibility and the level of its fulfilling.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
IMEA 2010
ISBN
978-80-7395-254-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1-5
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Seč u Chrudimi
Datum konání akce
26. 4. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—