Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Minimalizace rizik v zavádění inovací produktů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F10%3A39882728" target="_blank" >RIV/00216275:25410/10:39882728 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Minimalizace rizik v zavádění inovací produktů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek je zaměřen na řízení produktového mixu ve fázi inovace. Jeho smyslem je objasnit problémy při zpracování pre-vzdělávací inovace. Důraz je kladen na studie, které zefektivní inovační proces a sníží riziko neúspěchu inovace. Na závěr článek hodnotí přínosy navrhovaného postupu. Zpracování vychází nejen ze zkušeností autora, který prováděl výzkum v této oblasti, ale také ze zkušeností jiných autorů, které jsou uvedeny na konci článku.

  • Název v anglickém jazyce

    Minimizing Risks at Product Innovation Implementation

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on management of product mix in the stage of innovation. The mission of the article is to explain the problems in the processing of pre-training innovation. The accent is placed on studies to streamline innovation process and reduce the risk of innovation failure. In conclusion, the article assesses the benefits of the proposed procedure. The processing is based not only on the experience of the author who conducted research in this area, but also on the experience of other authors, who are listed at the end of the article.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy v marketingovej komunikácii 2009: zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie

  • ISBN

    978-80-8105-167-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    374-385

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    3. 11. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku