Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identification Forces in Contact Wheel - Rail

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F04%3A00002019" target="_blank" >RIV/00216275:25510/04:00002019 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Identification Forces in Contact Wheel - Rail

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the paper is described an experimental procedure of identification of vertical Q wheel force and Y cross force. Checking of derailment resistance of railway vehicle is determined from proportion of cross Y and vertical Q force, which reacted between wheel and rail in the course of drive of vehicle. Till this time are developed principles of determination of Y and Q force through strain gauge measurement of disk wheel deformations. On wheels are placing two systems strain gauges. One system is for identification of Q force, second system is for identification Y force. Both systems are placing on wheels so, that has been minimized influence of Q force on measuring of Y force and counteraction of Y force on measuring of Q force.

  • Název v anglickém jazyce

    Identification forces in contact wheel - rail

  • Popis výsledku anglicky

    In the paper is described an experimental procedure of identification of vertical Q wheel force and Y cross force. Checking of derailment resistance of railway vehicle is determined from proportion of cross Y and vertical Q force, which reacted between wheel and rail in the course of drive of vehicle. Till this time are developed principles of determination of Y and Q force through strain gauge measurement of disk wheel deformations. On wheels are placing two systems strain gauges. One system is for identification of Q force, second system is for identification Y force. Both systems are placing on wheels so, that has been minimized influence of Q force on measuring of Y force and counteraction of Y force on measuring of Q force.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JL - Únava materiálu a lomová mechanika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA101%2F04%2F0033" target="_blank" >GA101/04/0033: Analýza mezních stavů povrchových vrstev temene kolejnice z hlediska kontaktního zatížení účinkem kolových sil při průjezdu kolejového vozidla</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ENGINEERING MECHANICS 2005, National Conference with International Participation

  • ISBN

    80-85918-93-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    57-58

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku