Přestupní uzly a spotřeba cestovního času
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F05%3A00002459" target="_blank" >RIV/00216275:25510/05:00002459 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přestupní uzly a spotřeba cestovního času
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá časovou náročností přestupů, vzdáleností přestupního místa od cíle cesty a spotřebou cestovního času při přestupu z autobusu na vlak, tramvaj nebo metro.
Název v anglickém jazyce
Cange points and travel time saving
Popis výsledku anglicky
Paper deals with function of change points, technological and time aspects of change with example for change points analysis and travel time saving too.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA103%2F05%2F2043" target="_blank" >GA103/05/2043: Optimalizace sítí a síťových procesů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Dopravní systémy 2005
ISBN
80-7194-805-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
64-70
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
29. 11. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—