Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nabídka dopravních služeb z hlediska marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F06%3A00003971" target="_blank" >RIV/00216275:25510/06:00003971 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nabídka dopravních služeb z hlediska marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Trh dopravních služeb tvoří nabídka dopravních služeb dopravními organizacemi a poptávka zákazníků po těchto službách. Nabídka je diferencovaná v závislosti na času a prostoru. Dopravní výkony se neustále produkují a spotřebovávají v prostoru mezi místemzdroje a cílem přepravy. Kromě toho se poskytování dopravních služeb provádí v čase, takže střet nabídky a poptávky v sektoru dopravy probíhá v časové a prostorové dimenzi. Klíčovým a dominantním faktorem, který ovlivňuje rozhodování o nabídce dopravních služeb, jsou výrobní náklady.

  • Název v anglickém jazyce

    Supply of transport services from the viewpoint of marketing

  • Popis výsledku anglicky

    Market of transport services is determined by transport services supply of transport organizations and customer demand for these services. Supply is differenced in dependence on time and place. Transport outputs are produced and used in a place between the source and the destination of transportation. Transport services occupation is realized in real time, so that demand/supply interference in transport proceeds in time and place dimension. Production costs are the key factor which influences decision making in supply of transport services.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků čtvrté mezinárodní vědecké konference "Nové výzvy pro dopravu a spoje"

  • ISBN

    80-7194-880-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    69-74

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    14. 9. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku