Nabídka dopravních služeb
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F06%3A00003972" target="_blank" >RIV/00216275:25510/06:00003972 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Supply of Transport Services
Popis výsledku v původním jazyce
A transport company must have definite idea about transport market size and a number of transport services, which can be realized on this market. Transport companies use targeted marketing - they choose a group of customers - the segment they focused their marketing program on. The market of transport services is determined by transport services supply of transport organizations and customers demand for these services. Supply of transport services is dependent first of all on time and place. Transport outputs are produced and used in a place between the source and the destination of transportation. Transport services occupation is realized in real time, so that demand/supply interference in transport proceeds in time and place dimension.
Název v anglickém jazyce
Supply of Transport Services
Popis výsledku anglicky
A transport company must have definite idea about transport market size and a number of transport services, which can be realized on this market. Transport companies use targeted marketing - they choose a group of customers - the segment they focused their marketing program on. The market of transport services is determined by transport services supply of transport organizations and customers demand for these services. Supply of transport services is dependent first of all on time and place. Transport outputs are produced and used in a place between the source and the destination of transportation. Transport services occupation is realized in real time, so that demand/supply interference in transport proceeds in time and place dimension.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nová teorie ekonomiky a managementu organizací
ISBN
80-245-1091-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
821-826
Název nakladatele
Vysoká škola ekonomická v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—