Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vývoj budoucí mobility v osobní dopravě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F06%3A00004720" target="_blank" >RIV/00216275:25510/06:00004720 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Future Mobility Development In Passenger Transport

  • Popis výsledku v původním jazyce

    By model construction we examine at first two budget constraints of passenger ? travel time budget and travel money budget, that are core elements of model methods. In further sequence we estimate future demand for services, that are offered by state, itmeans total mobility. Then we estimate share of offered mobility for each main mode of motorized transport (in CR conditions we speak about bus, railway and individual car passenger transport). These estimations are conducted overall for whole country or region and there are made scenario sensitivities form changes of the most important or uncertain presumptions.

  • Název v anglickém jazyce

    Future Mobility Development In Passenger Transport

  • Popis výsledku anglicky

    By model construction we examine at first two budget constraints of passenger ? travel time budget and travel money budget, that are core elements of model methods. In further sequence we estimate future demand for services, that are offered by state, itmeans total mobility. Then we estimate share of offered mobility for each main mode of motorized transport (in CR conditions we speak about bus, railway and individual car passenger transport). These estimations are conducted overall for whole country or region and there are made scenario sensitivities form changes of the most important or uncertain presumptions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA103%2F04%2F0096" target="_blank" >GA103/04/0096: Rozvoj dopravních systémů osobní dopravy na principech udržitelné mobility a přístupnosti</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientific Papers of the University of Pardubice, Series B

  • ISSN

    1211-6610

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2006

  • Číslo periodika v rámci svazku

    11

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    89-100

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus