Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faktory vývoje a modelování budoucí mobility v osobní dopravě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F05%3A00002465" target="_blank" >RIV/00216275:25510/05:00002465 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Faktory vývoje a modelování budoucí mobility v osobní dopravě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek popisuje základní faktory vývoje a modelování budoucí mobility v osobní dopravě. Modely vývoje mobility jsou omezeny dvěma základními faktory, které reprezentuje rozpočet cestovní doby a peněžní rozpočet cestování. Model a scénář vývoje celkové mobility je funkcí fixního peněžního rozpočtu cestování a rozpočtu cestovní doby. Při tvorbě modelu a scénáře vývoje budoucí mobility v jednotlivých dopravních oborech se vycházelo z podílů jednotlivých dopravních oborů a ze čtyř omezujících faktorů.Tyto faktory jsou fixní rozpočet cestovní doby, závislost na cestě, vzorky záboru půdy a rovnice rovnováhy celkové dopravní intenzity.

  • Název v anglickém jazyce

    Factors of Development and Modelling of Future Mobility in Passenger Transport

  • Popis výsledku anglicky

    This article describes basic factors of development and modelling of future mobility in passenger transport. Mobility development models are constrained by two basic factors, which represent travel time budget and travel money budget. Model and scenarioof total mobility development is function of fixed travel money budget and travel time budget. By creation of model and future mobility development scenario in particular transport modes, we work on determination of particular transport mode shares and on four constraining factors. These factors are fixed travel time budget, path dependence, urban land-use patterns and balancing equation of total traffic volume.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA103%2F04%2F0096" target="_blank" >GA103/04/0096: Rozvoj dopravních systémů osobní dopravy na principech udržitelné mobility a přístupnosti</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy v rozvoji systémů osobní dopravy na principech udržitelné mobility

  • ISBN

    80-7194-797-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    122-134

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    15. 11. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku