Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Způsob zjišťování dynamických účinků vozidla při průjezdu výhybkou

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F07%3A00005042" target="_blank" >RIV/00216275:25510/07:00005042 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Způsob zjišťování dynamických účinků vozidla při průjezdu výhybkou

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je prezentována metodika zjišťování dynamických účinků vozidla ve svislém a příčném směru při průjezdu výhybkou, která je založena na měření zrychlení na ložiskových skříních vozidla. Dynamické účinky jsou hodnoceny na základě statistických charakteristik vypočtených z naměřených hodnot zrychlení při průjezdu oblastí jazyku a srdcovky výhybky. V příspěvku jsou prezentovány různé způsoby používaného grafického vyhodnocení s ohledem na zjišťování příčin zvýšených dynamických účinků vozidla připrůjezdu výhybkou.

  • Název v anglickém jazyce

    Method of railway vehicle dynamic effects detection in the course of passing over a turnout

  • Popis výsledku anglicky

    There is a method of railway vehicle dynamic effects detection in vertical and lateral direction in the course of passing over a turnout projected in this contribution. The method is based on acceleration measuring on vehicle axle boxes. Dynamic effectsare valuated on the basis of statistical characteristics computed from measured accelerate values in the course of passing over a turnout tongue and frog. There is projected several possibilities of used graphic evaluation with respect to investigation of higher vehicle dynamic effects in the course of passing over a turnout in this contribution.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Súčasné problémy v koľajových vozidlách. Diel I

  • ISBN

    978-80-89276-06-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    181-188

  • Název nakladatele

    VTS pri Žilinskej univerzite

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina, SK

  • Datum konání akce

    21. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku