Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Návrh infrastruktury železničních uzlů (část 1)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F07%3A00005141" target="_blank" >RIV/00216275:25510/07:00005141 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Návrh infrastruktury železničních uzlů (část 1)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současném období investuje řada středoevropských zemí nemalé finanční prostředky do rekonstrukcí páteřních tratí (železničních koridorů) s cílem umožnit zvýšení cestovních rychlostí a propustností těchto tratí. Pro zvýšení kvality celosíťového provozuje samozřejmě nezbytné, aby kromě modernizovaných tratí vykazovaly dobrou propustnost a ekonomický provoz rovněž železniční uzly, které nebudou představovat úzká místa celého systému železniční dopravy. Pro řešení problémů návrhu a optimalizace konfigurace infrastruktury v železničních uzlech lze efektivně využívat počítačovou simulaci prověřující provoz pro zkoumané varianty infrastruktury.

  • Název v anglickém jazyce

    Design of infrastructure related to railway nodes (part 1)

  • Popis výsledku anglicky

    A lot of Central and East European countries presently invest to reconstruction of main railway lines to increase traveling speed and throughput of those lines. In order to improve railway network operation it is essential not only to modernize the linesbut also pay attention to potential reconstruction and of railway nodes/junctions, which could represent bottlenecks of the entire system of railway transport. Design and optimization of infrastructure within railway nodes represent important factors related to effective node operation ? computer simulation can effectively support operational verification of investigated infrastructural variants.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1P05ME727" target="_blank" >1P05ME727: Simulační modely osobní železniční stanice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Automa

  • ISSN

    1210-9592

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    72

  • Strana od-do

    5-6

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus