Výklad adheze a její využití v torzní dynamice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F08%3A00007094" target="_blank" >RIV/00216275:25510/08:00007094 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Auslegung der Adhäsion und ihre Nutzung für die Antriebsdynamik
Popis výsledku v původním jazyce
Im artikel werden theoretische Grundlage sowie praktische experimentelle Erkenntnisse erwähnt. Die Hypothese des Übergangs von Adhäsionskoeffizient zum Reibungskoeffizient ist nicht nur interessant sondern auch theoretisch und praktisch überprüfbar. Weiter werden die Applikationsmöglischkeiten des Adhäsionsmodel für die Torsionsdynamiksimulation des Antriebs von allem um die Zusammenarbeit zwischen der Adhäsionscharakteristik und der Charakteristik des Antriebsmotor im Augenblick der Verschlechterung von Adhäsionsbedingungen.
Název v anglickém jazyce
Designing-in adhesion to make the most of drive dynamics
Popis výsledku anglicky
The theoretical basics and practical experimental of the adhesion phenomena are shown at this paper, especially the hypothesis about connection adhesion curve to friction curve. The hypothesis was experimentaly validate. For instantaneous value adhesioncoefficient and friction coefficient was shown the model. Next this paper shortly shows the possibilities of dynamics torsional system simulation of railway drive vehicle, mainly the cooperation cases of adhesive characteristics with drive motor characteristics behind downgrade adhesive conditions.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Der Eisenbahningenieur
ISSN
0013-2810
e-ISSN
—
Svazek periodika
59
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
DE - Spolková republika Německo
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—