Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teoretický postup zjednodušení multi-axiální zkoušky životnosti rámu podvozku kolejového vozidla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F09%3A00008784" target="_blank" >RIV/00216275:25510/09:00008784 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teoretický postup zjednodušení multi-axiální zkoušky životnosti rámu podvozku kolejového vozidla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V článku je popsán postup řešení, které by vedlo ke snížení počtu zatěžovacích válců při experimentálním testování životnosti rámů podvozků železničních vozidel. Je zde popsána možnost transformace tříválcové zkoušky na dvou- nebo jednoválcovou zkoušku.Základem řešení je syntéza teoretických a experimentálních metod.

  • Název v anglickém jazyce

    Theoretical process of simplification of multi-axial fatigue test of rail vehicle bogie frame

  • Popis výsledku anglicky

    A procedure of reduction of total number loading cylinders used for fatigue test of railway vehicle bogie frame is described in this paper. The procedure of transformation from triple-cylinder multi-axial test to double-cylinder or single-cylinder test is described too. This procedure is based on theoretical and experimental methods.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XIX. konference s mezinárodní účastí Současné problémy v kolejových vozidlech 2009

  • ISBN

    978-80-7395-199-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Česká Třebová

  • Datum konání akce

    22. 9. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku