Technologie zjišťování vad jízdních ploch kol kolejových vozidel vlivem tepelného namáhání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F10%3A39882739" target="_blank" >RIV/00216275:25510/10:39882739 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Technologie zjišťování vad jízdních ploch kol kolejových vozidel vlivem tepelného namáhání
Popis výsledku v původním jazyce
Dosaženými výsledky jsou zejména: identifikace strukturních změn vlivem ohřevu při brzdění špalíkovou brzdou; popis limitních pevnostních změn v souvislosti s iniciací lomů celistvných kol; postup nedestruktivního testování v závislosti na zjištěném tepelném poškození kola; ověření a zavedení nové technologie podle katalogu vad daného typu.
Název v anglickém jazyce
Technology of Defects Detection of Wheel Treads from Heat Stress Effects
Popis výsledku anglicky
Main achieved results are: identification of structural changes due to heating during braking by log brake; description of the limit of strength changes in relation to the initiation of compact wheels fracture; nondestructive testing procedure based on the observed thermal damage of wheels; check and introduction of new technologies by catalog of defects.
Klasifikace
Druh
Z<sub>tech</sub> - Ověřená technologie
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0519" target="_blank" >1M0519: Výzkumné centrum kolejových vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
Zkoušení tepelné únavy kol
Číselná identifikace
—
Technické parametry
Univerzita Pardubice, IČ 00216275, smlouva uzavřena dne 28.1.2011
Ekonomické parametry
úspory nákladů na údržbu vozového parku
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
70994226
Název vlastníka
České dráhy a.s.
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)
Požadavek na licenční poplatek
—
Adresa www stránky s výsledkem
—