Analýza marketingových a logistických aktivit dopravních podniků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F10%3A39883374" target="_blank" >RIV/00216275:25510/10:39883374 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza marketingových a logistických aktivit dopravních podniků
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá marketingovými a logistickými aktivitami dopravních firem a to nejen po stránce teoretické, ale také vyhodnocuje výsledky provedeného výzkumu. Pro úspěch na trhu a zvýšení konkurenceschopnosti dopravních společností je v dnešní době orientace na marketing a logistické služby naprosto klíčovou záležitostí.
Název v anglickém jazyce
Analysis of marketing and logistics activities of transportation companies
Popis výsledku anglicky
This paper deals with marketing and logistic activities of transport companies and not only theoretically, but it also evaluates the results of realised research in this field. For the success on the market and for the increasing of competitiveness of transport companies the orientation on marketing and logistic services is essential nowadays.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Uživatel v dopravním systému a hodnota dopravních služeb
ISBN
978-80-7395-330-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
11. 11. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—