Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementation of logistics and marketing in transport

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F13%3A39897135" target="_blank" >RIV/00216275:25510/13:39897135 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Implementation of logistics and marketing in transport

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The issue of application of logistics and marketing in transport is characterized by wide context. Transport, logistics and marketing must be understood as a system of related activities. The basis for the creation of this system is analyzing of customerrequirements and offer competition too. When deciding on the application of marketing logistics and transport raises issues associated with the choice of further strategic direction of the company. Management thus getting to the decision problem, when forced to choose the form of implementation of the activities in the company's activities, and these activities should be seen in terms of a comprehensive approach to customer services. The transport decisions becoming more and more comprehensive, mainlywith regard to the scope of alternatives, the number of multiple targets. Targets can be incompatible with each other, and also in the context of a dynamically changing environment. This paper deals with the identification of possible way

  • Název v anglickém jazyce

    Implementation of logistics and marketing in transport

  • Popis výsledku anglicky

    The issue of application of logistics and marketing in transport is characterized by wide context. Transport, logistics and marketing must be understood as a system of related activities. The basis for the creation of this system is analyzing of customerrequirements and offer competition too. When deciding on the application of marketing logistics and transport raises issues associated with the choice of further strategic direction of the company. Management thus getting to the decision problem, when forced to choose the form of implementation of the activities in the company's activities, and these activities should be seen in terms of a comprehensive approach to customer services. The transport decisions becoming more and more comprehensive, mainlywith regard to the scope of alternatives, the number of multiple targets. Targets can be incompatible with each other, and also in the context of a dynamically changing environment. This paper deals with the identification of possible way

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientific Papers of the University of Pardubice, Series B, The Jan Perner Transport Faculty

  • ISSN

    1211-6610

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    17

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    121-132

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus