Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení trakčního kolejového vozidla s volnými koly

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F12%3A39895493" target="_blank" >RIV/00216275:25510/12:39895493 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řízení trakčního kolejového vozidla s volnými koly

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek je zaměřen na problematiku nízkopodlažních tramvajových vozidel s pohonem volných kol synchronními motory s permanentními magnety, speciálně na jejích trakční řídicí systém. První část příspěvku je zaměřena na popis moderních nízkopodlažních tramvají, zvláště pak typu 15T výraběného firmou Škoda Transportation. Druhá část prezentuje simulace charakteristického chování této tramvaje v koleji a výsledky těchto simulací. Poslední část příspěvku pak popisuje mechanickou konstrukci a elektrickou výzbroj lehkého kolejového experimentálního vozidla, které bude použito jako experimentální základna pro zlepšování řídicího systému tramvaje 15T.

  • Název v anglickém jazyce

    Control of Traction Rail Vehicle with Free-wheels

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on the low-floor trams with free-wheels driven by PMSM motors, especially on their traction control system. The first part describes modern low-floor trams, particularly the type 15T produced by Škoda Transportation. The second partof the paper presents the simulations of characteristics operating such tram in the rail and the results of these simulations. The last part of the paper describes the mechanical construction and electrical equipment of a light experimental rail car, that will be used as an experimental base for a improvement of the control system for the tram 15T.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01030391" target="_blank" >TA01030391: Výzkum jízdních vlastností a řízení pohonů trakčních kolejových vozidel s nezávisle otáčivými koly.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Transactions on Electrical Engineering

  • ISSN

    1805-3386

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    "111 ? 115"

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus