Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum synchronizovaného řízení pohonů kolejového vozidla s nezávisle otáčivými koly - 1. část

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F14%3A39898294" target="_blank" >RIV/00216275:25510/14:39898294 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum synchronizovaného řízení pohonů kolejového vozidla s nezávisle otáčivými koly - 1. část

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje metodu pro optimalizované synchronizované řízení elektrických pohonů v podvozku kolejového vozidla s nezávisle otáčivými koly. Účelem synchronizovaného řízení je snížit opotřebení kol a kolejnic a zvýšit bezpečnost proti vykolejení. Metoda je vhodná zejména pro tramvajová vozidla. V příspěvku jsou uvedeny výsledky výzkumu a měření na experimentálním kolejovém vozidle a na nízkopodlažní tramvaji 15T ForCity.

  • Název v anglickém jazyce

    Research on the synchronized drive control rail vehicles with independently rotating wheels - Part 1

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents the method for the optimized synchronized electrical drives control in the rail vehicle underframe with the independent rotated wheels. The purposes of synchronized control is the wheels and rails wearing reduction and drive safety increase. The metohd is for tramcars mainly designated. The paper contains the research and measuring results from the experimental rail vehicle and from the low-floor tramcar 15T ForCity.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01030391" target="_blank" >TA01030391: Výzkum jízdních vlastností a řízení pohonů trakčních kolejových vozidel s nezávisle otáčivými koly.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Elektro

  • ISSN

    1210-0889

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    24

  • Číslo periodika v rámci svazku

    11

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    4-6

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus