Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Posouzení vztahu tramvajového kola a kolejnice - navrhovaného jízdního obrysu KP-1 (KIHN), v podmínkách PMDP, a.s.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F12%3A39897046" target="_blank" >RIV/00216275:25510/12:39897046 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Posouzení vztahu tramvajového kola a kolejnice - navrhovaného jízdního obrysu KP-1 (KIHN), v podmínkách PMDP, a.s.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpráva obsahuje posouzení a odborné prověření vlastností jízdního obrysu KIHN pod pracovním názvem KP-1 pro provoz na kolejích Plzeňského městského dopravního podniku, a.s. Toto posouzení a porovnání s ostatními jízdními obrysy bylo provedeno na základěvýpočtů charakteristik kontaktní geometrie dvojkolí-kolej na příslušných typech kolejnic používaných na tramvajové síti PMDP: kolejnice NT1 a B1, dále z hlediska postavení dvojkolí v oblouku koleje o velmi malém poloměru a z hlediska dosahovaných třecíchpoměrů mezi kolem a kolejnicí.

  • Název v anglickém jazyce

    Assessment of tram wheel/rail relationship for proposed wheel profile KP-1 (KIHN) in conditions of PMDP, a.s.

  • Popis výsledku anglicky

    This report contains assessment and expert estimation of properties of wheel profile KIHN (named as KP-1) for the operation in conditions of PMDP, a.s. in Pilsen (CZ). This assessment is based on comparison of the wheel profile KIHN with other wheel profiles on the basis of computation of characteristics of wheel/rail contact geometry on the rails NT1 and B1 used in Pilsen and from the point of view of wheelset position in track in very small radius curve and friction conditions in wheel/rail contact.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    82

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.

  • Verze