Lokace přestupních míst s podporou dopravních modelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F13%3A39895791" target="_blank" >RIV/00216275:25510/13:39895791 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Lokace přestupních míst s podporou dopravních modelů
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou lokace přestupních míst, resp. posuzováním, které železniční stanice nebo zastávky mají být obsluhovány vlakovými spoji jednotlivých kategorií. K tomu účelu je použito dopravní modelování. Řešení představuje další možnost využití modelů přepravní poptávky v železniční praxi. Je prezentována ilustrační případová studie železničního dopravního systému. Navržené řešení lze uplatnit v jakékoli síti veřejné hromadné osobní dopravy včetně integrovaného dopravního systému. Postupně se v dalším nabídne i možnost propojení metod s multimodálními modely, kdy bude možné modelovat i vztah k ostatním druhům dopravy, zejm. osobní silniční dorpavy.
Název v anglickém jazyce
Location of Interchange Points Using Transport Model Support
Popis výsledku anglicky
The authors are dealing with questions of location of interchanging points or estimation which railway stations or stops can be served by trains of particular categories respectively. Transport modelling is applied for this purpose. The solution presentsa further possibility how the models of transport demand are able to be utilized in railway transport. Illustrational case study of railway transport system is presented as well. Proposed solution is applicable in any network of public passeger transport including integrated transport systems. Possibility of interconnection with multimodal models will be scope of future research for modelling of relation to other transport modes, especially to individual car transport.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Nová železniční technika: nové železniční trendy
ISSN
1210-3942
e-ISSN
—
Svazek periodika
21
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
9-17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—