Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Elektrická výzbroj bateriového experimentálního vozidla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F13%3A39896815" target="_blank" >RIV/00216275:25510/13:39896815 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Elektrická výzbroj bateriového experimentálního vozidla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá shrnutím jedné z dílčích etap řešení projektu, jehož cílem je výzkum metodiky řízení kolejového vozidla s volně otáčivými koly, které jsou bezpřevodovkově poháněny trakčními synchronními motory s permanentními magnety. Příspěvek se zabývá navrženou elektrickou výzbrojí. Každý z použitých trakčních synchronních motorů musí ze své podstaty mít i vlastní střídač a jeho řídicí systém. Aby bylo dosaženo pořadového způsobu řízení a koordinace mezi jednotlivými koly, je na vozidle ještě instalován jeden nadřazený řídicí systém. Zdrojovou soustavou vozidla byly zvoleny olověné trakční baterie o napětí 96 V, které díky své hmotnosti zvyšují i potřebné adhezní vlastnosti vozidla.

  • Název v anglickém jazyce

    Electric Equipment of Battery Experimental Rail Vehicle

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with electric equipment of experimental rail vehicle, that is used as a research instrument for development of control algorithms for rail vehicles with independent driven wheels with PMSM drives. On the vehicle as a power supply there isused lead-accid 96V= traction battery feeding four traction drives. Each of four traction motors has it's own traction inverter with it's own control system. There is used master control system for synchronisation on this vehicle too. In this master control system would be tested the control algorithms for synchronized control of the traction drives.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01030391" target="_blank" >TA01030391: Výzkum jízdních vlastností a řízení pohonů trakčních kolejových vozidel s nezávisle otáčivými koly.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z konference Elektrotechnická zařízení v dopravě 2013

  • ISBN

    978-80-7395-575-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    1 - 5

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    28. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku