Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimalizace kostry kapoty diesel elektrické lokomotivy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F13%3A39896980" target="_blank" >RIV/00216275:25510/13:39896980 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Optimalizace kostry kapoty diesel elektrické lokomotivy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zabývá výpočtem pevnosti nové konstrukce kostry kapoty železniční diesel elektrické lokomotivy. Kostra kapoty je zatížená setrvačnými účinky vyvolanými předepsaným zrychlením. Jednotlivé části kapoty podléhají ustanovením normy pro železniční aplikace ČSN EN 12663?1. Numerické analýzy jsou provedeny v MKP programu COSMOSWorks. V první části článku je analyzováno původní konstrukční řešení. V další části jsou na základě výsledků navrženy konstrukční úpravy. Únosnost nové konstrukce kostrykapoty je ověřena pomocí numerické analýzy. Výsledky nové konstrukce jsou porovnány s původní konstrukcí kapoty.

  • Název v anglickém jazyce

    Optimization of the Hood of Diesel Electric Locomotive

  • Popis výsledku anglicky

    The new construction of hood of diesel electric locomotive is analyzed in this paper. The whole construction is loaded by inertia effects caused by prescribed acceleration. The parts of the hood are subject to the standards for railway applications CSN EN 12663-1. Numerical analyses are performed by FEM computer program COSMOSWorks. The original construction of hood is analyzed in first part of this paper. Structural changes are proposed in the next part of this article. Carrying capacity of the new construction of hood is verified by a numerical analysis. The results of the new construction are compared with the original construction of hood.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - technické univerzity Ostrava, Řada strojní

  • ISSN

    1210-0471

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    125-130

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus