Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Stanovení ekvivalentního zatížení srdcovkové části železniční výhybky při průjezdu vozidla prostřednictvím postupů uvedených v EN 14363

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F14%3A39898881" target="_blank" >RIV/00216275:25510/14:39898881 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Stanovení ekvivalentního zatížení srdcovkové části železniční výhybky při průjezdu vozidla prostřednictvím postupů uvedených v EN 14363

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodika má za cíl stanovit postup pro určení ekvivalentní dynamické síly působící na srdcovkovou část výhybky při průjezdu vozidla na základě vyhodnocení měřeného průběhu svislého zrychlení na ložiskové skříni vozidla.

  • Název v anglickém jazyce

    Determination of equivalent loading of turnout frog part in the course of vehicle passing over the turnout base on EN 14363 approaches

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this methodology is specification of approach for determination of equivalent dynamical force acting on a frog turnout part in the course of a vehicle passing over the turnout base on evaluation of measured acceleration on a wheelset axle box.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Ekvivalentní zatížení srdcovky

  • Číslo předpisu

    95/2014-710-VV/1

  • Technické parametry

    95/2014-710-VV/1

  • Ekonomické parametry

    Ekonomický přínos této metodiky nespočívá ve snížení nákladů na provádění měření zvýšených dynamických účinků při průjezdu vozidla srdcovkovou částí výhybky, ale ve zvýšení spolehlivosti včasné predikce takového stupně opotřebení srdcovky, které je z hlediska nutného údržbového zásahu ekonomicky optimální (údržbový zásah na jednu srdcovku - navařování a následné broušení: cca 20-30 tis. Kč; - výměna srdcovky za novou: několik 100 tis. Kč + nutné náklady na případnou neplánovanou výluku).

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo dopravy (Česká republika)

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    A - Výsledek využívá pouze poskytovatel