Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimization of the rail freight car fleet sizing problem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39899383" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39899383 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Optimization of the rail freight car fleet sizing problem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    An efficient rail freight car planning and distribution system is of great importance for most railway companies. Efficiency can be represented with respect to the total number of cars needed in the system, and how well they are utilized to satisfy customer demand. In this paper, a rolling horizon (model predictive) control approach to the problem of simultaneous optimization of the rail freight car fleet size and allocation is developed. Developed dynamic model considers heterogeneous fleet with substitution possibilities between freight car types. Numerical example is given to illustrate the model and solution methodology.

  • Název v anglickém jazyce

    Optimization of the rail freight car fleet sizing problem

  • Popis výsledku anglicky

    An efficient rail freight car planning and distribution system is of great importance for most railway companies. Efficiency can be represented with respect to the total number of cars needed in the system, and how well they are utilized to satisfy customer demand. In this paper, a rolling horizon (model predictive) control approach to the problem of simultaneous optimization of the rail freight car fleet size and allocation is developed. Developed dynamic model considers heterogeneous fleet with substitution possibilities between freight car types. Numerical example is given to illustrate the model and solution methodology.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0058" target="_blank" >EE2.3.30.0058: Rozvoj kvalitních vědeckovýzkumných týmů na Univerzitě Pardubice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    4th International Symposium and 26th National Conference on Operational Research - Conference proceedings

  • ISBN

    978-618-80361-4-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    155-161

  • Název nakladatele

    Hellenic Operational Research Society

  • Místo vydání

    Athens

  • Místo konání akce

    Chania

  • Datum konání akce

    4. 6. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku