Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A stochastic model predictive control to heterogeneous rail freight car fleet sizing problem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39899437" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39899437 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.tre.2015.07.009" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.tre.2015.07.009</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.tre.2015.07.009" target="_blank" >10.1016/j.tre.2015.07.009</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A stochastic model predictive control to heterogeneous rail freight car fleet sizing problem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper a rolling horizon approach is applied for simultaneous optimization of the rail freight car fleet size and allocation problem. Developed dynamic model of loaded and empty rail freight car flows explicitly treats state, control and station capacity constraints in presence of various freight car types under the partial substitutability among them. Demands and traveling times are considered as random variables. Proposed approach is applied to a set of test cases and it shown to be successful,ultimately providing a new managerial tool more effective and efficient planning and analyzing rail freight car fleets.

  • Název v anglickém jazyce

    A stochastic model predictive control to heterogeneous rail freight car fleet sizing problem

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper a rolling horizon approach is applied for simultaneous optimization of the rail freight car fleet size and allocation problem. Developed dynamic model of loaded and empty rail freight car flows explicitly treats state, control and station capacity constraints in presence of various freight car types under the partial substitutability among them. Demands and traveling times are considered as random variables. Proposed approach is applied to a set of test cases and it shown to be successful,ultimately providing a new managerial tool more effective and efficient planning and analyzing rail freight car fleets.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0058" target="_blank" >EE2.3.30.0058: Rozvoj kvalitních vědeckovýzkumných týmů na Univerzitě Pardubice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Transportation Research, Part E: Logistics and Transportation Review

  • ISSN

    1366-5545

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    82

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    37

  • Strana od-do

    162-198

  • Kód UT WoS článku

    000364897800009

  • EID výsledku v databázi Scopus