Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Měření vnějšího hluku kolejového vozidla za účelem identifikace zdrojů hluku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39899848" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39899848 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Měření vnějšího hluku kolejového vozidla za účelem identifikace zdrojů hluku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V rámci činnosti Centra kompetence drážních vozidel, pracovního balíčku č. 6 zaměřeného mimo jiné na zkoumání hluku kolejových vozidel vyzařovaného do okolí byla provedena dvě měření dle vlastní metodiky, která byla vytvořena za účelem identifikace jednotlivých zdrojů hluku. Jako referenční vozidlo byla zvolena jednopodlažní elektrická jednotka "RegioPanter", resp. "InterPanter". Metodika byla ověřena v rámci prvního měření, které se uskutečnilo za běžného provozu a kdy byla měřena i jiná vozidla. Druhé měření bylo provedeno na zkušebním železničním okruhu a pro identifikaci zdrojů hluku bylo využito též měření pomocí akustické kamery, které provedla firma EKOLA group, spol. s.r.o. Důkladné vyhodnocení obou měření bude provedeno v následujících letech.

  • Název v anglickém jazyce

    External Noise Measurement of Railway Vehicle in Order to Noise Sources Identification

  • Popis výsledku anglicky

    Within activities of Rail Vehicle Competence Centre, working package No. 6, which is concerned to research of railway vehicles external noise, two measurements were carried out according the methodology, which was created to identification of vehicle noise sources. The electric unit "Regiopanter", resp. "InterPanter" was chosen as a reference vehicle. The methodology was verified by the first measurement, which was carried out in normal service. Within this measurement other vehicles was also measured. The second measurement was carried out at railway test circle and for identification of noise sources the acoustic camera system was utilized. The measurement with acoustic camera system was carried out corporation EKOLA group, spol. s.r.o. Detailed evaluation of both measurements will carry out in the following time.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXII. medzinárodná konferencia Súčasné problémy v koľajových vozidlách - PRORAIL 2015: zborník prednášok Diel I.

  • ISBN

    978-80-89276-48-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    191-198

  • Název nakladatele

    VTS pri Žilinskej univerzite

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    16. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku