Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika chování trakčního systému AC 25 kV, 50 Hz při provozních stavech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39900506" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39900506 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika chování trakčního systému AC 25 kV, 50 Hz při provozních stavech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá vybranou problematikou přechodových dějů, které se v provozu vyskytují u trakčního systému AC 25 kV, 50 Hz v ČR. Tyto vybrané děje představují například zkraty na trakčním vedení, které nejsou dostatečně zmapovány z hlediska chování všech zařízení při jejich různých provozních stavech v trakčním systému. Důvodem současné neznalosti chování zařízení je neustálý vývoj systémů, které jsou využívané například u elektrických hnacích vozidel nebo jednotek, ale i samotného trakčního systému. Změnu v chování zařízení a systému způsobuje režim rekuperace vozidla v trakčním systému AC 25 kV, 50 Hz. Tento režim rekuperace představuje provozní stav, se kterým je nutno počítat již při návrhu trakčních zařízení v systému, což představuje například dimenzování a nastavení ochranných prvků. Vzhledem ke komplikovanosti a technickoprovozní složitosti je pro vyšetřování chování trakčních zařízení a systému využíváno matematických simulací.

  • Název v anglickém jazyce

    Problems of the behavior of the traction system AC 25 kV 50 Hz at operating states

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with specific problems of transition states that occur in the operation of the traction system AC 25 kV 50 Hz in CZE. These selected states represent a short circuit on the contact line which is not sufficiently mapped out in terms of the behavior of all devices at their various operating states of the traction system. Grounds behavior of the device current knowledge is the continuous development of traction systems that are used for example in electric traction vehicles or units, but also the traction system itself. A change in the behavior of the device and system recovery mode causes the vehicle traction system AC 25 kV 50 Hz. This mode of recovery is the operating status, to which must be foreseen during the design of the traction device in the system, which represents, for example dimensioning and setting of the security features. Due to the complexity and technical-complexity is investigating the behavior of traction equipment and systems used mathematical simulations.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SEKEL 2015

  • ISBN

    978-80-554-1089-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    31-36

  • Název nakladatele

    EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    9. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku