Problematika chování trakčního systému AC 25 kV, 50 Hz při provozních stavech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39900506" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39900506 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika chování trakčního systému AC 25 kV, 50 Hz při provozních stavech
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá vybranou problematikou přechodových dějů, které se v provozu vyskytují u trakčního systému AC 25 kV, 50 Hz v ČR. Tyto vybrané děje představují například zkraty na trakčním vedení, které nejsou dostatečně zmapovány z hlediska chování všech zařízení při jejich různých provozních stavech v trakčním systému. Důvodem současné neznalosti chování zařízení je neustálý vývoj systémů, které jsou využívané například u elektrických hnacích vozidel nebo jednotek, ale i samotného trakčního systému. Změnu v chování zařízení a systému způsobuje režim rekuperace vozidla v trakčním systému AC 25 kV, 50 Hz. Tento režim rekuperace představuje provozní stav, se kterým je nutno počítat již při návrhu trakčních zařízení v systému, což představuje například dimenzování a nastavení ochranných prvků. Vzhledem ke komplikovanosti a technickoprovozní složitosti je pro vyšetřování chování trakčních zařízení a systému využíváno matematických simulací.
Název v anglickém jazyce
Problems of the behavior of the traction system AC 25 kV 50 Hz at operating states
Popis výsledku anglicky
The paper deals with specific problems of transition states that occur in the operation of the traction system AC 25 kV 50 Hz in CZE. These selected states represent a short circuit on the contact line which is not sufficiently mapped out in terms of the behavior of all devices at their various operating states of the traction system. Grounds behavior of the device current knowledge is the continuous development of traction systems that are used for example in electric traction vehicles or units, but also the traction system itself. A change in the behavior of the device and system recovery mode causes the vehicle traction system AC 25 kV 50 Hz. This mode of recovery is the operating status, to which must be foreseen during the design of the traction device in the system, which represents, for example dimensioning and setting of the security features. Due to the complexity and technical-complexity is investigating the behavior of traction equipment and systems used mathematical simulations.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
SEKEL 2015
ISBN
978-80-554-1089-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
31-36
Název nakladatele
EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Žilina
Datum konání akce
9. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—