Analýza vlivů zkratů na napájecí trakční soustavě AC 25 kV, 50 Hz
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39901002" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39901002 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza vlivů zkratů na napájecí trakční soustavě AC 25 kV, 50 Hz
Popis výsledku v původním jazyce
Práce se zabývá problematikou zkratů na trakční napájecí soustavě AC 25kV, 50Hz. Problém vzniku zkratu jako jednoho z možných poruchových stavů této trakční soustavy je nutné analyzovat jak z hlediska výpadku dopravních výkonů, tak i z hlediska případných poškození trakční soustavy. Mimo těchto skutečností je v případě zkratu nutné ještě zvážit možný vznik nebezpečných dotykových napětí na jednotlivých technologiích. V dnešní době do problematiky vzniku a šíření zkratu významným způsobem zasahuje i rozšiřování elektrických hnacích vozidel se schopností rekuperovat energii zpět do trolejového vedení. V rámci tohoto příspěvku jsou uveřejněny vybrané případy a jejich dílčí dopad pro závislou elektrickou trakci.
Název v anglickém jazyce
Analysis of the effects of short circuits on the power supply traction system AC 25 kV 50 Hz
Popis výsledku anglicky
Thesis deals with the the issue of short circuits on the traction power supply system AC 25kV 50Hz. The problem of a short circuit as a possible fault conditions of the traction systems must be analyzed both in terms of loss of traffic performance and in terms of damage to traction system. Outside of these facts in the case of a short circuit must still consider the possible occurrence of dangerous touch voltages on the individual technologies. Nowadays into problems occurrence and spread a short circuit significantly affects even the expansion of electric drive vehicles with the capability to recover energy back into the overhead line. In the context of this paper is available selected cases and their impact on sub-dependent electric traction.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Elektrotechnická zařízení v dopravě 2015
ISBN
978-80-7395-878-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-6
Název nakladatele
Univerzita Pardubice
Místo vydání
Pardubice
Místo konání akce
Pardubice
Datum konání akce
26. 2. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—