Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experience with the operation of a partial trolleybus

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F16%3A39901540" target="_blank" >RIV/00216275:25510/16:39901540 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Experience with the operation of a partial trolleybus

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents the new, lithium-titanate (nLTO) battery technology using nano crystals as energy storage for a public transport vehicle. The "Dopravní společnost Zlín-Otrokovice (DSZO)" public transport company has acquired a new Škoda 26Tr trolleybus, equipped with traction batteries (nLTO), for trial operation in 2016. This partial trolleybus will be used at the existing lines, and it will also replace articulated buses. In view of the short duration of operation of the partial trolleybus, the results of the trial operation of the mentioned vehicle at two selected lines will be stated below in comparison with the Škoda 24Tr with a diesel generator (DG) for independent run. Top conclude, the test run of both vehicles wilbe evaluated as to the consumption of fuel and energy per 1 km, respectively.

  • Název v anglickém jazyce

    Experience with the operation of a partial trolleybus

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents the new, lithium-titanate (nLTO) battery technology using nano crystals as energy storage for a public transport vehicle. The "Dopravní společnost Zlín-Otrokovice (DSZO)" public transport company has acquired a new Škoda 26Tr trolleybus, equipped with traction batteries (nLTO), for trial operation in 2016. This partial trolleybus will be used at the existing lines, and it will also replace articulated buses. In view of the short duration of operation of the partial trolleybus, the results of the trial operation of the mentioned vehicle at two selected lines will be stated below in comparison with the Škoda 24Tr with a diesel generator (DG) for independent run. Top conclude, the test run of both vehicles wilbe evaluated as to the consumption of fuel and energy per 1 km, respectively.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník ze 7. mezinárodní konference, CMDTUR 2016

  • ISBN

    978-80-554-1265-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    100-112

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    19. 10. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku