Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Business komunikace v poštovních službách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F16%3A39902121" target="_blank" >RIV/00216275:25510/16:39902121 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Business komunikace v poštovních službách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou komunikace, se zaměřením na business komunikaci. Nejprve zdůrazňuje význam business komunikace pro úspěšnost podnikání. V rámci obecných principů komunikace se věnuje komunikačním dovednostem, pravidlům, která vedou k efektivní komunikaci, a jejich využití v business komunikaci. V následující části jsou zmíněny další aspekty business komunikace, jako jsou komunikační typy, komunikační styly, vyjednávání či konflikty. V příspěvku je vysvětlena důležitost business komunikace ve službách, resp. poštovních službách, a nutnost výcviku zaměstnanců v oblasti komunikačních dovedností. Jde nejen o přepážkové pracovníky či doručovatele, ale i o různé úrovně manažerů. Vzdělávání zaměstnanců v této oblasti zároveň přispěje k rozvíjení intelektuálního kapitálu poštovního sektoru.

  • Název v anglickém jazyce

    Business communication in postal services

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the problems of communication, with a focus on business communication. First, it points out the importance of business communication for business prosperity. Within the framework of common communication principles it engages in communication skills, rules that result in effective communication, and their application in business communication. In the next part further aspects of business communication are mentioned like communication types, communication styles, negotiations or conflicts. The importance of business communication in services or postal services is explained in the paper as well as the necessity of staff training in the sphere of communication skills. It is not only a matter of counter workers or postmen but also various levels of managers. Staff training in this area will contribute to the development of postal sector intellectual capital, too.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    IPoCC 2016 - Sborník příspěvků mezinárodní konference

  • ISBN

    978-80-7560-003-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    31-37

  • Název nakladatele

    Univerzita Pardubice

  • Místo vydání

    Pardubice

  • Místo konání akce

    Pardubice

  • Datum konání akce

    13. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku