Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulační výpočty pro hodnocení bezpečnosti nákladního vozu proti vykolejení (etapa 1)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F16%3A39902382" target="_blank" >RIV/00216275:25510/16:39902382 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Simulační výpočty pro hodnocení bezpečnosti nákladního vozu proti vykolejení (etapa 1)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato zpráva obsahuje popis nově vytvořeného matematického modelu kotlového vozu s podvozky Y25, vytvořeného v rámci řešení projektu TH01010529 na Dopravní fakultě Jana Pernera (DFJP) Univerzity Pardubice, a výsledky simulací získané s využitím programového systému SJKV ve verzi nvY25 s cílem posouzení jednotlivých metod hodnocení kvazistatické bezpečnosti proti vykolejení dle EN 14363; v této etapě řešení projektu byly simulační výpočty prováděny bez uvažování účinků suchého tření ve vazbách modelu vozidla.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulations for assessment of safety against derailment of a freight wagon (stage 1)

  • Popis výsledku anglicky

    This report contains a description of a newly created mathematical model of a tank wagon equipped with Y25 bogies, which was created in framework of solving of the project No. TH01010529 at the Jan Perner Transport Faculty (DFJP) of the University of Pardubice, and simulation results, which were obtained by means of the simulation tool "SJKV" in the version "nvY25" in order to compare individual methods of assessment of the quasistatic safety against derailment according to the European Standard EN 14363; in this stage of the project, the simulations were performed under the condition of neglecting of effects of dry friction in joints of the vehicle model.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TH01010529" target="_blank" >TH01010529: Pokročilé postupy stacionárních zkoušek kolejových vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů