ENERGETICKÉ PŘÍNOSY JÍZDY DVOUZDROJOVÉHO VOZIDLA S PROMĚNNÝM POČTEM TRAKČNÍCH MOTORŮ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F16%3A39902513" target="_blank" >RIV/00216275:25510/16:39902513 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ENERGETICKÉ PŘÍNOSY JÍZDY DVOUZDROJOVÉHO VOZIDLA S PROMĚNNÝM POČTEM TRAKČNÍCH MOTORŮ
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou odpojování trakčních motorů u dvouzdrojových kolejových vozidel. Ve druhé kapitole je popsána koncepce simulace dvouzdrojových kolejových vozidel a je zde ukázán a vysvětlen simulační algoritmus. Třetí kapitola se zabývá porovnáním výsledků simulací, které byly prováděny pro vybrané české tratě.
Název v anglickém jazyce
Energy benefits of dual source rail vehicle with variable number of traction motors
Popis výsledku anglicky
The paper deals about disconnecting the traction motors for dual source rail vehicles. In the second part is describes the concept of simulation dual source vehicle. The third part deals about results of simulations dual source vehicles in regional rail tracks in Czech.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JE - Nejaderná energetika, spotřeba a užití energie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů