Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Capacity Assessment of Railway Station Switch Area with an Emphasis on Influence of Shunting Movements

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F18%3A39913247" target="_blank" >RIV/00216275:25510/18:39913247 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216275:25530/18:39913247

  • Výsledek na webu

    <a href="https://transportmeans.ktu.edu/wp-content/uploads/sites/307/2018/02/Transport-means-II-A4-2018-09-25.pdf" target="_blank" >https://transportmeans.ktu.edu/wp-content/uploads/sites/307/2018/02/Transport-means-II-A4-2018-09-25.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Capacity Assessment of Railway Station Switch Area with an Emphasis on Influence of Shunting Movements

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is focused on comparison of Czech and UIC methodologies for capacity assessment of switch areas within railway stations with consideration of shunting movements along the train routes. Main differences are pointed out. Part of the article is focused on shunting movements in relation to capacity of switch areas. Three different ways of time occupancy expression are mentioned in the case of shunting movements. Dependencies between individual ways of time occupancy expression and assessed switch area capacity are discussed.

  • Název v anglickém jazyce

    Capacity Assessment of Railway Station Switch Area with an Emphasis on Influence of Shunting Movements

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on comparison of Czech and UIC methodologies for capacity assessment of switch areas within railway stations with consideration of shunting movements along the train routes. Main differences are pointed out. Part of the article is focused on shunting movements in relation to capacity of switch areas. Three different ways of time occupancy expression are mentioned in the case of shunting movements. Dependencies between individual ways of time occupancy expression and assessed switch area capacity are discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Transport Means : proceedings of the international scientific conference

  • ISBN

  • ISSN

    1822-296X

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    941-949

  • Název nakladatele

    Kaunas University of Technology

  • Místo vydání

    Kaunas

  • Místo konání akce

    Trakai

  • Datum konání akce

    3. 10. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku