Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Battery Charger for Hybrid Locomotive

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F19%3A39915307" target="_blank" >RIV/00216275:25510/19:39915307 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.transoneleng.org/2019/20193.pdf" target="_blank" >http://www.transoneleng.org/2019/20193.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Battery Charger for Hybrid Locomotive

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper introduces the concept and functionality of the battery charger – pulse rectifier control system for hybrid shunting locomotive. The locomotive producer is the company CZ LOKO a.s. The pulse rectifier operates in several modes including modes with charging of the traction battery from the alternator or from the distribution net, emergency mode or test modes. The paper presents the integration of the pulse rectifier into the context of the hybrid drive and the results of partial tests of drive control.

  • Název v anglickém jazyce

    Battery Charger for Hybrid Locomotive

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces the concept and functionality of the battery charger – pulse rectifier control system for hybrid shunting locomotive. The locomotive producer is the company CZ LOKO a.s. The pulse rectifier operates in several modes including modes with charging of the traction battery from the alternator or from the distribution net, emergency mode or test modes. The paper presents the integration of the pulse rectifier into the context of the hybrid drive and the results of partial tests of drive control.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FV10724" target="_blank" >FV10724: Hybridní lokomotiva a elektronická optimalizace energetiky jejího provozu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Transactions on Electrical Engineering

  • ISSN

    1805-3386

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    40-43

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus