Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulační model dvounápravové hybridní posunovací lokomotivy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F16%3A39902510" target="_blank" >RIV/00216275:25510/16:39902510 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Simulační model dvounápravové hybridní posunovací lokomotivy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje simulační SW vytvořený v prostředí MATLAB Simulink pro analýzu energetických toků v trakčním pohonu lokomotiv s diesel-elektrickým přenosem, který je tvořen na KEEZ DFJP UPCE. Využití nalezne při modelování sériového hybridního pohonu posunovací lokomotivy, ve kterém je primárním zdrojem výkonu spalovací motor doplněný akumulátory. Nebo varianta akumulátorového vozidla, kde spalovací motor je pomocným zdrojem. Model je sestaven za účelem analýzy dimenzování komponent pohonu, vhodné strategie řízení pohonu a určení celkového přínosu hybridizace. Vozidlo je simulováno jako celek po předem předefinovaném pracovním režimu.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation model of hybrid two-axle shunting locomotives

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes simulation software created in MATLAB Simulink for analysis of energy flows in the traction drive locomotives with diesel-electric transmission, which is formed on KEEZ DFJP UPCE. Will find use in modeling the serial hybrid drive shunting locomotives, which is the primary source of performance combustion engine complete with batteries. Or a variant of the battery of the vehicle where the internal combustion engine is an auxiliary source. The model is built to analyze the design of the drive components, appropriate management strategies drive and determination of the overall benefit of hybridization. The vehicle is simulated as a whole after a pre-redefining work mode.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů