Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sériové hybridní pohony pro drážní vozidla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F15%3A39900307" target="_blank" >RIV/00216275:25510/15:39900307 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sériové hybridní pohony pro drážní vozidla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato zpráva shrnuje výsledky výzkumných aktivit v oblasti hybridních pohonů se spalovacími motory u drážních vozidel, které byly vykonány v letech 2012 až 2015 v rámci WP12 CKDV. Z důvodu současné neexistence vhodného drážního vozidla se výzkum koncentroval na oblast simulačních výpočtů dvou tříd vozidel: dvouvozová jednotka pro regionální dopravu s kombinovaným napájením z troleje a z dieselagregátu a posunovací lokomotiva se sériovým hybridním přenosem. Práce popisuje obecnou strukturu sériového hybridního pohonu, včetně akumulátorů vhodných pro trakční účely. Zpráva se zabývá specifikací spalovacího moru a řízení s ohledem na optimální provoz. Popisuje implementaci modelů elektrických strojů při simulacích pohonných řetězců a jejich odvození. Dále je zpráva věnována popisu modelů obou typů vozidel, včetně testování a výsledků simulací.

  • Název v anglickém jazyce

    The serial hybrid drives for rail vehicles

  • Popis výsledku anglicky

    This report summarizes the results of research activities in the field of hybrid drives with combustion engines uses rail vehicles, which were performed in the years 2012 to 2015 as part of WP12 CKDV. Because of the current lack of an adequate rail vehicle research concentrated on the area of simulation calculations of two vehicle classes: two-car unit for regional transport with a combined power of the trolley and diesel and pusher locomotive with serial hybrid transmission. The work describes the general structure of the serial hybrid drive, including batteries suitable for traction purposes. The report deals with the combustion of African specifications and procedures with regard to optimum operation. It describes the implementation of models of electrical machines in simulations propulsion chains and their derivation. Furthermore, the report is devoted to describing models of both types of vehicles, including test and simulation results.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    128

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Neuveden

  • Verze