Funkční vzorek subsystému drážního provozu s alternativním napájením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F19%3A39915439" target="_blank" >RIV/00216275:25510/19:39915439 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Funkční vzorek subsystému drážního provozu s alternativním napájením
Popis výsledku v původním jazyce
Funkční vzorek sestává z hybridních panelů umístěných na střeše experimentálního kolejového vozidla Dopravní fakulty Jana Pernera Univerzity Pardubice, z amorfních panelů umístěných na střeše vlečného vozu, z alternativně použitelného měniče s funkcí hledání bodu maximálního výkonu fotovoltaického panelu, ze skříně měření napětí a proudů panelů, z pyranometru měřícího okamžitý výkon dopadající ve světelném záření, z čidla teploty panelu, z příslušné kabeláže a ze softwaru zapracovaného do stávajícího měřicího a řídícího systému. Funkční vzorek umožňuje měřit a zaznamenávat okamžitý výkon různých druhů fotovoltaických panelů za různých provozních stavů vozidla v různé denní a roční době a porovnávat výsledky měření s údaji z pyranometru.
Název v anglickém jazyce
Functional Sample of Railway Subsystem with Alaternative Energy Feeding
Popis výsledku anglicky
This functional sample consists of hybrid photovoltaic panels mounted on roof of experimental rail vehicle of Jan Perner Transport Faculty of University of Pardubice, of amorf photovoltaic panels mounted on roof of tow-coach, of optinal used power converter with function of maximum power point tracking, of box with electric voltage and electric current measurement, of pyranometer for measuring o immediate light power, of panel temperature sensor, of appropriate cables, and of software implemeted in existing measuring and control system. Functional sample allows measurement and logging of immediate power from different types of photovoltaic panels in different operating conditions of experimental vehicle in different day- and year time and allows comparison of measurement results with data from pyranometer.
Klasifikace
Druh
G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek
CEP obor
—
OECD FORD obor
20201 - Electrical and electronic engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020038" target="_blank" >TE01020038: Centrum kompetence drážních vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
TE01020038V070
Číselná identifikace
TE01020038V070
Technické parametry
Viz. příloha
Ekonomické parametry
Fotovoltaické napájení experimentálního vozidla umožňuje snížit množství energie nutné pro nabíjení experimentálního vozidla z elektrické sítě a tedy snižit nabíjecí čas a tím rozšířit možnosti dalšího experimentálního výzkumu na vozidle.
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
00216275
Název vlastníka
Univerzita Pardubice
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
V - Výsledek je využíván vlastníkem
Požadavek na licenční poplatek
—
Adresa www stránky s výsledkem
—